sivilarbeider.no Forum Hovedsiden
Logg Inn Bli Medlem Hjelp Medlemsliste Søk sivilarbeider.no Forum Hovedsiden

Praktisk info om Sivil Ulyd!

Start Nytt Tema   Svar på Tema    sivilarbeider.no Forum Hovedsiden » Festivalen
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
justincase
Johan Lyby

Ble Medlem: 12 Mai 2005

InnleggSkrevet: Ons Jun 07, 2006 11:17 am    Tittel: Praktisk info om Sivil Ulyd! Svar med Sitat

Her er den mailen som er sendt ut til alle påmeldte personer, angående Sivil Ulyd!
HVIS dere ikke har fått mailen, er det noe galt, og si ifra her ASAP! Cool

Torsdag 8. juni klokka 6 sparker vi i gang festen med et internt vorspiel for sivilarbeiderne på utestedet Gloria Flames. Adressen er Grønland 18.
Finner dere ikke frem, ring oss: 23 25 62 00.

Ha med dere vernepliktskort! Vi kommer til å ha et opplegg for registrering av sivilarbeidere på en stand utenfor Blå, både for å registrere dem som skal inn gratis (altså alle dere) og for å ordne at dere får de 300 lommekronene refundert på neste lønning.

For å sikre at vi får fulle hus og stemning hver kveld, har vi sett oss nødt til å bare reservere sivilarbeiderplassene frem til 10 på kvelden på Blå. Etter 10 vil dere da risikere å ikke få plass dersom dere ikke har registrert dere. Dere vil selvsagt fortsatt komme inn gratis når dere kommer, forutsatt at det ikke har blitt utsolgt.
Dørene åpnes halv 9, og konsertene begynner ikke lenge etterpå, så dere vil uansett tjene på å være der tidlig.

Spre informasjon! Kjenner dere noen som er sivilarbeidere og ikke vet detaljer rundt Ulyd, spre så mye informasjon som mulig. Alle sivilarbeidere er velkomne, uavhengig av om de har registrert seg eller ikke. Kommer de på vorspielet eller på Blå med vernepliktskort, kan de registreres der. Yeah.

Gleder meg til torsdag, og ha i hu at vi kanskje har lyst til å disponere dere på dagen lørdag til et lite sprell for å skape blest om siviltjeneste og ulyden.
Snakkæst.

Ærbødigst
Htm Endre, vhtm Rune, styreleder Simen, og konsulent Justin Case.

Peace, love and the whole yahoo.

Cool
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
Warwick
testikkel til anitpartikkel

Ble Medlem: 17 Mai 2005

InnleggSkrevet: Ons Jun 07, 2006 11:49 am    Tittel: Svar med Sitat

Dersom jeg ikke kan komme før fredag evt veldig seint på torsdagen og ikke har meldt meg på er jeg fokked da?

Dimmer ikke før 22. på papiret, så regner med jeg er velkommen som bare det? Fint måte å runde av på Very Happy

Dimma 22. mai!!

4 strings to rule them all and in the darkness bind them
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
HP
Regelrytter

Ble Medlem: 05 Okt 2005

InnleggSkrevet: Ons Jun 07, 2006 1:04 pm    Tittel: Svar med Sitat

Du har vel kortet ditt (?), så det skulle vel ikke være noe problem...

Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
justincase
Johan Lyby

InnleggSkrevet: Ons Jun 07, 2006 1:14 pm    Tittel: Svar med Sitat

Hehe, du er ikke fokked, men du har ikke lenger en reservert billett, hvis du er påmeldt selvfølgelig! Smile

Hvis du komemr etter ti, kommer du gratis inn og slikt, så lenge det er plass! FOrskjellen er at etter ti vil vi selge de bilettene som er reserverte, til alminnelige mennesker! Smile

Men er ikek sikkert det blir fullt, og hvis ikke, kommer du inn uansett (mot fremvisning av sivvis-kortet seff) Cool

Cool
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
HP
Regelrytter

Ble Medlem: 05 Okt 2005

InnleggSkrevet: Ons Jun 07, 2006 9:43 pm    Tittel: Svar med Sitat

Sett at jeg f.eks. bare kommer på lørdag... Mister vel ikke reservasjonen min for denne dagen (lørdag), om jeg ikke møter opp i morra før et visst klokkeslett?

Til Toppen
justincase
Johan Lyby

InnleggSkrevet: Tor Jun 08, 2006 10:34 am    Tittel: Svar med Sitat

Eyh, det burde gå bra! Så lenge du kommer før ti på lørdag, går det fint!

Men selvfølgelig, vi ser jo helst at du kommer alle dagene, siden det blir fett! Very Happy Og få med deg utescenen på lørdag tidlig ettermiddag! Cool

Cool
Til Toppen
basti
Burde vært dimmitert

Ble Medlem: 23 Jan 2006

InnleggSkrevet: Tor Jun 08, 2006 1:55 pm    Tittel: Svar med Sitat

Vi skulle fått billletter til hver kveld så kunne jeg solgt min billett til i morra for 150 kroner, hihi. Hiphopkveld er kult nok, men ikke med pappaboys, karpe diem virker kule, men musikken, eeæh

Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
sjukheit
Mordirator

Ble Medlem: 16 Feb 2006

InnleggSkrevet: Tor Jun 08, 2006 2:45 pm    Tittel: Svar med Sitat

Fåkkshitcrap at dette skulle inntreffe helga før den einaste eksamen eg faktisk har i løpet av dette halvåret. Når eg tenkjer meg om er og den einaste helga i løpet av dette halvåret eg har måtte gjere noko anna enn å drikke meg mongo*. Forbanna drit. Kvifor kunne ikkje verda planlegge ting omkring min timeplan?

* mongo er her brukt i betydninga "En påfunnet planet i fortellingene om fantasihelten Lyn Gordon"

Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Seeds
OMGPostcount!
OMGPostcount!

InnleggSkrevet: Man Jun 12, 2006 7:31 pm    Tittel: Svar med Sitat

sjukheit skrev:

* mongo er her brukt i betydninga "En påfunnet planet i fortellingene om fantasihelten Lyn Gordon"

Laughing <3

Guttenmedfela
testikkel til anitpartikkel

Ble Medlem: 16 Jan 2008

InnleggSkrevet: Lør Jun 20, 2009 6:55 pm    Tittel: Svar med Sitat

Ja greit..

Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    sivilarbeider.no Forum Hovedsiden » Festivalen Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet