| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
justincase Johan Lyby

Ble Medlem: 12 Mai 2005 Innlegg: 6098 Bosted: Tøyen, Oslo
|
Skrevet: Ons Jun 07, 2006 11:17 am Tittel: Praktisk info om Sivil Ulyd! |
|
|
Her er den mailen som er sendt ut til alle påmeldte personer, angående Sivil Ulyd!
HVIS dere ikke har fått mailen, er det noe galt, og si ifra her ASAP!
Torsdag 8. juni klokka 6 sparker vi i gang festen med et internt vorspiel for sivilarbeiderne på utestedet Gloria Flames. Adressen er Grønland 18.
Finner dere ikke frem, ring oss: 23 25 62 00.
Ha med dere vernepliktskort! Vi kommer til å ha et opplegg for registrering av sivilarbeidere på en stand utenfor Blå, både for å registrere dem som skal inn gratis (altså alle dere) og for å ordne at dere får de 300 lommekronene refundert på neste lønning.
For å sikre at vi får fulle hus og stemning hver kveld, har vi sett oss nødt til å bare reservere sivilarbeiderplassene frem til 10 på kvelden på Blå. Etter 10 vil dere da risikere å ikke få plass dersom dere ikke har registrert dere. Dere vil selvsagt fortsatt komme inn gratis når dere kommer, forutsatt at det ikke har blitt utsolgt.
Dørene åpnes halv 9, og konsertene begynner ikke lenge etterpå, så dere vil uansett tjene på å være der tidlig.
Spre informasjon! Kjenner dere noen som er sivilarbeidere og ikke vet detaljer rundt Ulyd, spre så mye informasjon som mulig. Alle sivilarbeidere er velkomne, uavhengig av om de har registrert seg eller ikke. Kommer de på vorspielet eller på Blå med vernepliktskort, kan de registreres der. Yeah.
Gleder meg til torsdag, og ha i hu at vi kanskje har lyst til å disponere dere på dagen lørdag til et lite sprell for å skape blest om siviltjeneste og ulyden.
Snakkæst.
Ærbødigst
Htm Endre, vhtm Rune, styreleder Simen, og konsulent Justin Case.
Peace, love and the whole yahoo._________________ kill copyright, make everything free. content wants to be free. steal this sig. ( ̄ー ̄)b
 |
|
| Til Toppen |
|
Warwick testikkel til anitpartikkel

Ble Medlem: 17 Mai 2005 Innlegg: 3195 Bosted: Rett bak slottet.
|
|
| Til Toppen |
|
HP Regelrytter

Ble Medlem: 05 Okt 2005 Innlegg: 439 Bosted: Ås
|
Skrevet: Ons Jun 07, 2006 1:04 pm Tittel: |
|
|
| Du har vel kortet ditt (?), så det skulle vel ikke være noe problem...
|
|
| Til Toppen |
|
justincase Johan Lyby

|
Skrevet: Ons Jun 07, 2006 1:14 pm Tittel: |
|
|
Hehe, du er ikke fokked, men du har ikke lenger en reservert billett, hvis du er påmeldt selvfølgelig!
Hvis du komemr etter ti, kommer du gratis inn og slikt, så lenge det er plass! FOrskjellen er at etter ti vil vi selge de bilettene som er reserverte, til alminnelige mennesker!
Men er ikek sikkert det blir fullt, og hvis ikke, kommer du inn uansett (mot fremvisning av sivvis-kortet seff)  _________________ kill copyright, make everything free. content wants to be free. steal this sig. ( ̄ー ̄)b
 |
|
| Til Toppen |
|
HP Regelrytter

Ble Medlem: 05 Okt 2005 Innlegg: 439 Bosted: Ås
|
Skrevet: Ons Jun 07, 2006 9:43 pm Tittel: |
|
|
| Sett at jeg f.eks. bare kommer på lørdag... Mister vel ikke reservasjonen min for denne dagen (lørdag), om jeg ikke møter opp i morra før et visst klokkeslett?
|
|
| Til Toppen |
|
justincase Johan Lyby

|
|
| Til Toppen |
|
basti Burde vært dimmitert

Ble Medlem: 23 Jan 2006 Innlegg: 1259 Bosted: Månen
|
Skrevet: Tor Jun 08, 2006 1:55 pm Tittel: |
|
|
| Vi skulle fått billletter til hver kveld så kunne jeg solgt min billett til i morra for 150 kroner, hihi. Hiphopkveld er kult nok, men ikke med pappaboys, karpe diem virker kule, men musikken, eeæh
|
|
| Til Toppen |
|
sjukheit Mordirator

Ble Medlem: 16 Feb 2006 Innlegg: 5351 Bosted: Bråkete Bergen
|
Skrevet: Tor Jun 08, 2006 2:45 pm Tittel: |
|
|
Fåkkshitcrap at dette skulle inntreffe helga før den einaste eksamen eg faktisk har i løpet av dette halvåret. Når eg tenkjer meg om er og den einaste helga i løpet av dette halvåret eg har måtte gjere noko anna enn å drikke meg mongo*. Forbanna drit. Kvifor kunne ikkje verda planlegge ting omkring min timeplan?
* mongo er her brukt i betydninga "En påfunnet planet i fortellingene om fantasihelten Lyn Gordon" |
|
| Til Toppen |
|
Seeds OMGPostcount!

Ble Medlem: 12 Mai 2005 Innlegg: 2745 Bosted: Oslol
|
|
| Til Toppen |
|
Guttenmedfela testikkel til anitpartikkel

Ble Medlem: 16 Jan 2008 Innlegg: 3493 Bosted: Bergen
|