| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
StiNkY Bevisst militærnekter

Ble Medlem: 28 Mai 2008 Innlegg: 224 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: Tor Jan 22, 2009 11:57 am Tittel: Film-anbefalinger |
|
|
I disse tider er det (dessverre, kanskje?) dritlett å laste ned alle filmer du måtte ønske. Jeg har som en vane å gå inn på IMDB for å sjekke hvordan filmer på top-listen jeg ikke har sett, for så å laste dem ned. Etter hvert har jeg kommet ganske langt ned på listen, noen av filmene er elendinge, og nå tenkte jeg at folk kunne anbefale filmer her - som jeg, og dere for all del, kan se
I går så jeg for eksempel en film jeg kan anbefale alle å se:
The Curious Case of Benjamin Button (den nyeste til Brad Pit)
_________________ Your mother was a hamster and your father smelled of elderberries... OOh.. I fart in your gèneral direction
|
|
| Til Toppen |
|
fiberkoew Koewesque

Ble Medlem: 25 Sep 2006 Innlegg: 11536 Bosted: Oslo
|
Skrevet: Tor Jan 22, 2009 12:02 pm Tittel: |
|
|
Så 28 Weeks Later igår, som ikke var helt som 28 Days. Synd det, men samtdig hvorfor ødelegge en slik kongefilm med en dårlig oppfølger?
Anbefaler derfor å se 28 Days Later, og så holde seg unna oppfølgeren. |
|
| Til Toppen |
|

|
Skrevet: Tor Jan 22, 2009 12:07 pm Tittel: |
|
|
| Er det bare meg som liker Weeks Later BEDRE en Days? Altså oppfølgeren? Jeg synes Weeks var mer skremmende + at Den første filmen ble litt teit i den militærbasen, synes jeg
_________________ Your mother was a hamster and your father smelled of elderberries... OOh.. I fart in your gèneral direction
|
|
| Til Toppen |
|
fiberkoew Koewesque

|
Skrevet: Tor Jan 22, 2009 12:53 pm Tittel: |
|
|
Det er slik at når noe bra kommer ut av England, så må alltid det blir voldtatt av USA på en eller annen måte. For eksempel så har man Simon Pegg, som er konge i sine roller i Edgar Wright-filmene (Shaun of the Dead, Hot Fuzz), men når han kommer over til USA (Run Fatboy, Run! og How To Lose Friends And Alienate People) blir han enda et bortkasta talent.
28 Days er desidert best. Vil du ha skremmende se en Al Gore-dokumentar eller Jersey Girl. Eller kanskje Event Horizon? |
|
| Til Toppen |
|
fibersokken Forum-Profet

Ble Medlem: 03 Des 2006 Innlegg: 4399 Bosted: Torshoov!
|
Skrevet: Søn Jan 25, 2009 4:32 pm Tittel: |
|
|
Anbefaler alle å se Battle of Seattle.
Har seeda den siden slutten av september på TPB. Kongefilm som disser både storselskap og anarkister!
_________________ Hei-post nr. 2000 og nr. 3333 - nr. 1 på Hei-side nr. 100, og lurte koew på side 300!!
|
|
| Til Toppen |
|
fiberkoew Koewesque

|
Skrevet: Søn Jan 25, 2009 4:59 pm Tittel: |
|
|
Enda bedre enn Fibersokkens anbefaling: Battle Royale.  |
|
| Til Toppen |
|

|
Skrevet: Ons Feb 04, 2009 11:09 am Tittel: |
|
|
| fibersokken skrev: |
Anbefaler alle å se Battle of Seattle.
Har seeda den siden slutten av september på TPB. Kongefilm som disser både storselskap og anarkister! |
Takk for anbefalingen, bra film. (Hvorfor har ikke jeg hørt om den før? Mange kjente skuespillere)
|
|
| Til Toppen |
|
fiberkoew Koewesque

|
Skrevet: Ons Feb 04, 2009 11:31 am Tittel: |
|
|
| Samma som at folk ikke har hørt om Saturn 3. |
|
| Til Toppen |
|
fibersokken Forum-Profet

Ble Medlem: 03 Des 2006 Innlegg: 4399 Bosted: Torshoov!
|
Skrevet: Tor Feb 05, 2009 10:35 pm Tittel: |
|
|
| StiNkY skrev: |
Takk for anbefalingen, bra film. (Hvorfor har ikke jeg hørt om den før? Mange kjente skuespillere) |
Yes, skikkelig kul film. Endelig frir Hollywood til raddisene! Jeg kan ikke så mye om skuespillere, men jeg fikk høre om den en gang på Jon Stewart.
_________________ Hei-post nr. 2000 og nr. 3333 - nr. 1 på Hei-side nr. 100, og lurte koew på side 300!!
|
|
| Til Toppen |
|
fiberkoew Koewesque

|
Skrevet: Fre Feb 06, 2009 12:22 pm Tittel: |
|
|
| Zoolander. Eneste filmen med Ben Stiller som faktisk er bra. "Our eyes met, and we shared a moment, just when she was sandwiched by those two midgets." |
|
| Til Toppen |
|
fiberkoew Koewesque

|
|
| Til Toppen |
|
fiberkoew Koewesque

|
Skrevet: Tir Feb 10, 2009 9:43 pm Tittel: |
|
|
Død motherfuckings Snø
Den filmen eide! |
|
| Til Toppen |
|

|
Skrevet: Tor Feb 12, 2009 10:15 pm Tittel: |
|
|
Må se Død snø - fett konsept.
Men, Jeg har viet de siste 14 dagene til å se Twin Peaks! Fyfaen så bra det er! De som ikke har fått med seg denne merkelige, komiske, syke gjennomførte serien må se den!
|
|
| Til Toppen |
|
sjukheit Mordirator

Ble Medlem: 16 Feb 2006 Innlegg: 5351 Bosted: Bråkete Bergen
|
Skrevet: Fre Feb 13, 2009 4:16 am Tittel: |
|
|
| Såg traileren til inglorious bastards her i går eller kortid (tarantino sin nye film.) Er litt skeptisk må eg få lov å innrømme. |
|
| Til Toppen |
|
fiberkoew Koewesque

|
Skrevet: Fre Feb 13, 2009 12:09 pm Tittel: |
|
|
Du er ikke den eneste, sjuktheit. Det finnes flere som deg. Flere fornærmete filmnerder som tygger ostepop foran tastaturet, med 3D-brillene på hodet og grynter og snøfter for hver teit setning som blir framført verbalt lik en døende blåhvals siste skrik. Det finnes flere som deg, trøst deg med det  |
|
| Til Toppen |
|
|